.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری زنی که ادعای خدایی می کرد

این زوج که "شهين.م" و "حسين.ک" نام دارند ضمن سوء استفاده از مقدسات و احساسات ساده لوحانه برخي ، هوسراني را ازحد گذرانده بوده و با پولهاي به اصطلاح نذري مردم زمين و ويلا خريد و فروش کرده اند. مقصد سفرهاي تفريحي انان هم ترکيه و دوبي بوده است.
پس از تذکرات جدي مردم و گزارشهاي البرز درباره سوء استفاده بي شرمانه يک زوج هوسران از مقدسات و ضرب و شتم وحشيانه يک کودک بي گناه تا حد مرگ که به دستور اين زوج شياد انجام شده بود ديشب خبر رسيد که با تلاشهاي پيگير سربازان گمنام امام عصر(عج) اين زن و شوهر دستگير شده اند.

بنابراين گزارش پس از تحقيقات البرز درباره شکنجه ددمنشانه يک کودک 9 ساله ، از راز 10 ساله اين خانواده سوء استفاده چي پرده برداشته شد که در 2 بخش به اطلاع بينندگان سايت رسيد .

منايع اگاه به خبرنگار ما گفتند "شهين.م" و "حسين.ک" بااطلاع از افشاگريهاي اين پايگاه اطلاع رساني که با اخبار و درد دلهاي مردمي منتشر شده بود درصدد خروج از کشور بوده اند که فرزندان سرافراز ايران اسلامي بادستگيري انان فرصت هر ابتکار عملي را از ايشان سلب کردند.

اين گزارش مي‌افزايد:‌ پدر خودباخته کودک 9 ساله اي هم که با وسوسه هاي شيطاني زن هوسران به شدت مورد آزار والدين خود قرار گرفته بود نيز دستگير شده و پرونده هر سه نفر مراحل تحقيق و تکميل را ميگذراند.

همچنين عوامل دستگير کننده اين جمع فاسد تحقيقاتي را آغاز کرده اند تا معلوم شود کداميک از ادارات زير پوشش وزارت جهاد کشاورزي به انان حقوق ماهانه پرداخت مي کرده است !


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.664 seconds.